Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Dziś wysyp autografów

Cześć.
Dziś czas wam pokazać moje najnowsze zdobycze.
A dotarły do mnie dwie koperty z autografami.
Pierwsza koperta była od byłego reprezentanta Czech Jana Rajnocha.
Dostałem od niego aż 7 fotek.
Jan Rajnoch urodził się 30.09.1981 roku.
Wzrost:186cm.
Waga:78kg.
Rozegrał on 126 meczów w lidze czeskiej,94 mecze w lidze tureckiej,grał też w lidze niemieckiej.
Kluby: Sparta Praga,Bohemians Praga,Mlada Boleslav,Energie Cotbus,Ankaragucu,Sivasspor,Adana Demispor a gra teraz w Motorlet Praga.

Druga koperta dzisiejsza jest od klubu hokejowego HC Verva Litvinov.
A dostałem pd nich gazetkę, terminarz i 9 kart z autografami.
Niespofziewałem się że tak szybko dostane przesyłkę od Jana a z klubu wogóle nie spodziewałem się przesyłki.
Bardzo dziękuję.
Jeśli ma ktoś chęć się wymienić to zapraszam na formularz kontaktowy.

piątek, 27 stycznia 2017

Dziś Igor Semrinec z AS Trencin

Hejka.
Dziś dotarł do mnie nowy autograf do kolekcji.
Swoje zdjęcie z autografem przysłał mi Igor Semrinec.
Występuje on w klubie AS Trencin w lidze słowackiej.
Urodził się 22 listopada 1987roku w Bojnicach na Słowacji.
Ma 1.88cm wzrostu i jest bramkarzem.
W najbliższym czasie powinny się pojawić nowe fotki więc będą nowe posty.

wtorek, 24 stycznia 2017

Dziś autograf Pawła Mandrysza z GKS Katowice

Cześć.
Dziś u mnie pojawił sie nowy autograf w kolekcji.
A mianowicie swój autograf przysłał mi Paweł Mandrysz z GKS Katowice.
Dziękuję bardzo Panie Pawle za tak szybką wysyłkę swojego autografu.
Jak dostałem: po prośbie do piłkarza.
Ile czekałem:do dwóch tygodni.
A co tam u was ?
Miłego dnia kochani.

sobota, 21 stycznia 2017

Nowości z autografów.

Cześć.
Wczoraj u mnie pojawiły się nowe autografy.
Więc czas byście je zobaczyli.
Na pierwszy rzut idzie Olivier Janso.
Kolejnym autografem jest znan polscy siatkarze Mateusz Mika i Paweł Zagumny.


 A ostatnim jest Dominik Klein.
A u was co ostatnio?


czwartek, 19 stycznia 2017

Dziś wita was Pogoń

Cześć.
Dziś szybki post ponieważ moja córka miała mały wypadek.
Dziś listonosz dał jedną przesyłkę.
Swoje zdjęcie grupowe przysłała mi Pogoń Szczecin.
Miłego dnia .

środa, 18 stycznia 2017

Kolejna część sagi "moje autografy"

Cześć.
To kolejna część mojej kolekcji.
Oczywiście wymiana lub sprzedaż możliwa.
Więc do dzieła.















Ciąg dalszy nastąpi.

wtorek, 17 stycznia 2017

Kolejne nowości z wymian-aktualizacja

Cześć wszystkim.
Na początku mojego postu pragnę podziękować wszystkim którzy odwiedzają mojego bloga i zostawiają coś po sobie.
Wczoraj i dziś otrzymałem kolejne autografy z wymian.
Dzięki chłopaki, w tym tygodniu wam odeślę.
Wczoraj dotarł do mnie list z autografami Krzysztofa Mączynskiego  i Thiago Cionka.


A dziś otrzymałem autografy Mateusza Klicha i Mariusza Stępińskiego oraz przyklejonego do Stepińskiego Bartosza Salomona.


A u was co tam dziś?
Jeśli macie jakieś fajne namiary na fb lub maila to zapraszam do wymiany, adresy także mile widziane.

piątek, 13 stycznia 2017

Super wymiana z Anią-nowe autigrafy

Cześć.
Ostatnio umówiłem się na wymianę z Anią z bloga autografy-ani.blog.pl.
Dziś na trzeci dzień dostałem już list od niej.
Polecam wymianę z Anią, szybka wymiana ,wszystko super.
A w liście od niej było:
-Adama Traore.

Następnymi autografami są:
-Artur Szalpuk.
-Robert Prygiel.
-Michał Sokołowski.


A kolejni to:
-Żalinski.
-Andrzej Wrona.
- Mistrzyni Justyna Kowalczyk.
-Deroo.
A co tam u was?
Zapraszam do podawania swoich blogów bym je odwiedził i do dodawania się do obserwujących .
Ja oczywiście daje to samo.
Pozdrawiam

czwartek, 12 stycznia 2017

Nowe zdjęcia do kolekcji i moje autografy część 3

Cześć.
Jeśli jakieś zdjęcie cie interesuje to pisz śmiało, zawsze jest szansa dogadania :) nawet jak nie są w zakładce wymiana.
Dziś listonosz podrzucił do mnie dwa nowe autografy do kolekcji.
Nowe autografy przysłał mi Jozef Dolny . 
Aktualnie jest zawodnikiem Podbeskidzia Bielsko-Biała.
Urodził się 13maja 1992 roku.
Jego pozycją nominalną na boisku jest pozycja napastnika lub cofnięty napastnik.
Jest Słowakiem  i jego ostatnim klubem przed grą w Polsce był FK Senica.
 A teraz czas wam pokazać kolejną część mojej kolekcji autografów.
Na pierwszy rzut idzie Pudzian :) .

 Kolejna osobą która wam pokażejest Łukasz Kruczek-możliwa wymiana.


 Kolejnym autografem jest autograf Mariusza Czerkawskiego.

 Kolejny autograf to nasz bokser Wawrzyk.
Teraz na rzut idzie Grzegorz Tkaczyk.
A teraz  piłkarze ręczni znani z gry w reprezentacjach swojego kraju.









Kolejne autografy to nasze narciarki :) .




Ciąg dalszy nastąpi.